Anoraak


Med jämna mellanrum brukar jag göra som nästan vem som helst; skifta mellan musik från förr i tiden med ny musik. Men oavsett vad jag är inne på, blir jag alltid lika glad när jag hittar musiker som tar sounds från de olika epokerna och gör det på ett riktigt snyggt sätt. Ett exempel på detta är min relativt nyvunna kärlek Anoraak!

Hans sound är skön blandning utav synthpop och electro som känns väldigt drömiskt. Kolla in denna låt vettja:

Anoraak - Nightdrive with You

Något som han är även riktigt bra på är att remixa andra artister och sätta sitt eget prägel på, ett exempel är denna remix nedan som är galet bra.

Xinobi - Day Off (Anoraak Remix)

Som det står på Anoraaks Myspace så kommer hans EP ut i September, dock så finns Xinobi-remixen på Beatport.com, ett köp jag kan rekommendera!

Namaste
EN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0