Söndags-tristess


Söndagar, eller som det också kallas "bakfyllesdagen", är nästan rent ut sagt en förjävligt seg dag. Man är själv lite halvt som halvt slutkörd och det samma gäller även för vännerna, så de blir aldrig särskilt händelserika. Denna söndag har jag istället för att ligga i sängen och slökolla på TV för att bearbeta huvudvärken, varit pigg nog för att putsa till en av de första DJ-mixseten jag gjort och uppdaterat den med lite andra låtar som jag känner är snuskigt bra.
Nåväl, here we go:

01. Intro
02. Redial - 45 Overdrive
03. Redial - 1985 feat. SmackTown
04. VNV Nation - Chrome (27.2 Mhz mix by ModCom)
05. Xinobi - BMX (MOULiNEX Remix)
06. Justice - Phantom Part II (Boys Noize Unreleased Turbine)
07. Laserdance - Goodys Return
08. Kavinsky - Wayfarer
09. Revolte - Flash Gordon Comes Back
10. Cut Copy - Lights & Music (MOULiNEX Remix)
11. Busy P - Rainbow Man (Johnatron Edit)
12. Futurecop! vs Gonzales - Working Together with Transformers (ElectroNoise Edit)
13. Danger - 14H54
14. Electromatic - Encore (Daft Punk live Encore remake)

ElectroNoise - Almost Robotic Madness

Nåväl, dags att installera Diablo 2 + Expansion, har varit väldigt sugen på att dra igång det igen sen trailen till 3'an kom ut. Jaja, dags för att det sker nu när man ändå inte har något bättre för sig! :>

Namaste
EN

Kommentarer
Postat av: Sys

Haha, kanner igen det dar med sondagar... Men min sondag blev ganska lugn, hann bli nykter innan jag kom hem <ler>



Sa jakla piss att jag inte kan lyssna genom datorn for tillfallet, men lovar dyrt och heligt att jag nar jag antingen installerat om datorn (med skivan jag skall hamta imorn) eller ar hemma hos syrran nasta gang skall lyssna pa alla lankarna och sen ge en respons <ler>

2008-07-13 @ 21:15:06
URL: http://oktobergroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0